مواد اولیه

     برای خمیر
     1 پاکت مخمر فعال (حدود 2-1 / 4 قاشق چای خوری)
     1 فنجان شیر کامل، گرم به همراه 1/4 فنجان سرد
     1 قاشق چای خوری به اضافه 1/4 فنجان عسل
     4 تخم مرغ بزرگ جدا شده است
     1 زرده تخم مرغی بزرگ
     4 فنجان گلوتن آرد نان
     1/2 قاشق چای خوری نمک
     2 قاشق چای خوری ریز خرد شده نارنجی رنده شده
     2 قاشق چای خوری عصاره وانیل
     2 (1 فنجان) کره، نرم و برش داده شده به 1 قاشق غذا خوری

     برای پر کردن
     3/4 فنجان شکر قهوه ای روشن
     1 قاشق غذاخوری دارچین زمستانه
     3/4 قاشق غذاخوری زمستانه
     1/2 فنجان عسل، تقسیم شده است
     1½ میله (12 قاشق سوپخوری) کره، تقسیم شده است
دستورالعمل ها
در میکسر الکتریکی، شیر مخمر، 1 فنجان گرم شیر و 1 قاشق چای خوری عسل تا زمانی که خوب ترکیب شود بگذارید تا حدود 5 دقیقه فوم بگذارید.
اضافه کردن سفیده تخم مرغ، 2 فنجان نان خمیر نان، و 1/4 فنجان عسل باقی مانده ، حدود 3 دقیقه است. با 2 فنجان باقیمانده آب آشامیدنی نان را بدون تکان دادن بپاشید. بگذارید در یک مکان گرم، حدود 30 دقیقه بماند.
اضافه کردن نمک، پرتقال نارنجی، عصاره وانیلی، 5 زرده تخم مرغ و 1/4 فنجان باقیمانده از شیر سرد.
مخلوط کردن با خمیر را با سرعت کم انجام دهید تا خمیر شکل یک توده پوشیده. سرعت آن را تا متوسط و خمیر کاری افزایش دهید تا نرمی و همگن باشد. دو طرف کاسه را پاک می کند، اما هنوز کمی چسبناک است.
سرعت مخلوط کردن را به حد متوسط کم کنید و در یک زمان یک تکه کره را اضافه کنید، در حالی که انتظار می رود از بین مکمل ها تا زمانی که کره کاملا در خمیر قرار گیرد. این بخش طول می کشد، بنابراین صبور باشید. در این مرحله، خمیر به صورت اسفنجی و نرم خواهد بود.
پوشش و سرد شدن بین 8-16 دقیقه است..
پر کردن
در یک کاسه کوچک روی حرارت کم، شکر قهوه ای، دارچین، هل نارنج، 1/4 فنجان عسل و 1 کره شیر را هم بزنید. مخلوط شود تا کره ذوب و مخلوط صاف باشد. کمی خنک بشوید
خمیر را بر روی یک ورقه ورقه کاغذ بریزید. پانچ را پایین آورده و به دو قسمت تقسیم کنید. یک نیم به کاسه بکشید، در حالی که شما کار می کنید، پوشش داده و سرد می شود.
خمیر باقیمانده را بر روی کاغذ پرچم فلور شده به یک مستطیل که حدود 16 × 12 اینچ را اندازه میگیرد رول کنید.
نیمی از مخلوط قهوه قهوه ای گرم را به صورت خام بر روی خمیر قرار دهید. با استفاده از یک لبه بلند رو به جلو، خمیر را به یک ورقه با استفاده از کاغذ بریزید تا خمیر را تشکیل دهید. (اگر خمیر می تواند در هر مرحله چسبنده باشد، آن را با کاغذ پرچم بر روی یک ورق پخت قرار دهید و آنرا 20-30 دقیقه یا تا زمانی که شرط می بندید، آن را ادامه دهید.) محل برگه ورقه. به مدت 20 تا 30 دقیقه بشویید.
فرایند را با نیمه دیگر از مخلوط قند و قهوه تکرار کنید. (مخلوط شکر  قهوه ای کمی اگر آن را برای بیش از حد خنک کرده اید).
سیاه چاله ها را از یخچال خارج کنید. به پایان می رسد و هر ورود را به 12 قطعه مساوی تقسیم می کند. اگر میخواهید نوشیدنیهای بزرگ بسازید، همانطور که در اینجا مشاهده میکنید، از 2 قاشق چایخشک (6 فنجان هر کدام) استفاده کنید و هر ورودی را به 6 عدد مساوی تقسیم کنید. هر قطعه را در فنجان کافئین آماده کنید و به راحتی با پلاستیک بپوشانید. بگذارید در دمای اتاق 30-35 دقیقه بماند و درجه حرارت را 350 درجه فارنهایت بپوشانید.
نان را در وسط اجاق، 20-25 دقیقه، تا قهوه ای طلایی پخت کنید.
در همین حال، حرارت دادن باقی مانده 4 قاشق غذاخوری کره و 1/4 فنجان باقیمانده عسل را در یک ظرف کوچک روی حرارت کم قرار دهید، تا زمانیکه صاف شود.
هنگامی که نان را از اجاق برداشته اید، مایع  مخلوط کره را بریزید. انتقال نان به یک قفسه خنک کننده (در صورتی که نان های خنک بیش از حد در تابه، شکر سخت می شود و نان می چسبد).